Monday, January 10, 2011

Pre Annivesary gift

Pagi tadi sebelum hubby g keje dia dah pesan2..

Hubby:Nt before basuh baju tolong checkseluar abang..rasa ader duit dalam tu belum keluarkan

Aku:Okey....sambil sambung tdo..kroh22222..sampai kul 10

So bangun2 tidur...ingat nk basuh basuh baju...eh..luperla...laki aku cakap ader duit dlm seluar dia...bab duit sure ingat punyer...kang kalo byk leh aku g jusko dulu...

So mula2 tu keluarkan baju dari mesin basuh..sbb nk cari seluar...sekali gedebak jatuh satu box...erkkk..aku yg hempas kain2 tu atas lantai..sbb nak cari seluar....

Aik kotak aper ni?

Membebel2...sbb marah laki aku letak kotak dalam mesin basuh...bebel2 sorang jela..laki aku mana ader..

Sekali...

Wahhhhh....kotak blacberry

Laki aku beli tepon x kasi tau aku ker?

Tp aku rasa tepon dia okey lagi...membebel2 lagi sebab membazir...(read:dengki sbb tak beli kat aku)

So aper2 bukak kotak

On hp dulu....mana tau kot jumpe2 number scandal ke dalam tu...(read:gila psyko aku ni)

Eh...sim aku ni...

Wah...test2 pakai sim aku lak...(read:hasad dengki x abis lg ni..huhuhu)

Sekali ader kad dalam kotak

Happy Annivesary...

Uwaaaaaa...terharunyer....

Laki aku wat surprise la....

Tp annivesary aku 17/3...(ni annivesary mula2 jumper)..gila awal kan....x per...asal laki aku ingat dah cukup bagus

aku ni kawin express

17/3-jumpe
18/3-declare
14/4 -tunang
18/8-kawin

Semuanyer dalam tahun 2006..

TQ DEAR....uwaaaaaa sedih lak tiba2.....ader gak usaha laki aku nk wat surprise..tp nasib aku ingat bab duit dalam poket seluar...kalo luper...on air...terus pusing2 mesin basuh....pastu tersengih2...sbb dengan tepon2 aku basuh...

So aper2..testing2

huh....cuba nk transfer gambo....kena install aper lak ni....x reti la plak...tunggu laki haku balik la...

5 comments:

Nieta Shairi said...

bang izi, saya nak jugak boleh? wakakaka. bestnyer. happy anniversary in advance akak!!!

fiza said...

tahniah....comeynya laki ko wat surprise..nasib ko tak basuh dulu seluar tu..eheh

Mrs.Izi said...

nieta:hahaha..tq..ko kena mintak dgn kemil...
fiza:comel sungguh..nasib aku x mesin je...dah la aku ni jenis kalut..haha

Dessert Queen said...

Alaaaaaaaaaaaaaaa....apsal kau tak basuh...lagi thrill citer kau ni.

Hehehhe...Happy Anniversary...aku pun sama lebih kurang.bulan 6 jumpa,bulan10 merisik,bulan 12 tunang,bulan 5 kawin.hahahha tp dlm 2 thn yg berlainan :)

Mrs.Izi said...

nowwa:kalo dah jodoh kejap je kan..kalo aku mesin..sure laki aku x ganti dah..melopong la thn ni x dpt aper2..haha