Tuesday, January 4, 2011

meh kita berangan jd omputeh

pagi tadi..gila awal aku bgn..kira2 cam nk g sekolah la

destinasi pertama aku ke kilang kertas..x la pengilang..tp pengedar kot..kat seri petaling..biasa aku order kat situ je...nt dia anto..x kan aku lak nk bawak...100 kotak yer...bukan 100 rim..100 rim pun x mampu aku nk bawak..

So ptg ni nk ke puncak alam..sbb photostate machine pun sampai ptg ni...nasib laki aku ader..so lehla test2 dulu..pastu yg lama punyer tu nk kena service gak...budak2 br masuk ni...x leh ader yg jammed...kalo mesin jammed..dgn duit2 jammed..rugi2..

pastu plan nk letak 2 3 bijik computer kat dlm kedai...so kalo budak2 ni nk print pun senang...sekrg pakai lap top je..susahla...cam x organize..

so ptg ni misi mencari lap top...eh silap..desktop

bz nyer.....dah rasa dah bahang kebizian ni...

eh aper hal tajuk aku lain...oh ya..td nk citer pasal breakfast

Pagi2 td..blk je lapar...nasi ayam laki aku beli dlm fridge..nk panaskan malas...

sekali aku nampak kotak kek nora..semlm aku beli oreo cheese cake dgn kawan aku...ntla aku wat review bergambo..so aperla....potong2 2 slice besar...kecik2 x cukup...pastu nampak lak stoberi kawan kasi dari cameron...pastu ader lak air kotak stoberi.

So breakfast pagi ni...2 keping besar oroe cheese cake+air kotak stoberi+stobery cicah coklat nutella 6 biji....muahahahaha....okey..berjaya naik lagi 5 kilo

No comments: