Thursday, January 6, 2011

Camera idaman canon P7000

Okey...ari tu kan...aku ader cakp kan..aku nk camera yg memenuhi criteria yg aku nak kan....so...last2 kawan aku berjaya mencarikan camera idaman ni untuk aku...compaq..tp with DLSR function...

Best ni..so lepas ni x yhla tergantung kat tengkuk lagi...laki aku sure sker..x yh pinjam batang tengkok dia lg..sker2

sumbat dalam beg..je...

so untuk birthday thn ni..ni la hadiah yg aku nk mintak...

Setiap pagi n mlm..sure aku talkinkan kat laki aku sampai dia dah malas nk dgr..n pg bli..yeayyy

Lg 3 bulan camera ni akan berada dlm hanbeg aku..syok..

Ader 2 pilihan
1.NikonP7000
2.CanonG12

So x sure nk pilih yg mana..rege lebih kurang jer...which is murahla dari DSLR

ni nikon P7000




ni canon G12


tp..kalo ader kaler lain kan bagus

2 comments:

Dessert Queen said...

Along.inila yang aku carik..itu pasal tak beli DSLR lagi..sebab aku bukan gigih nk bawak tu.

Sama eh ngan DSLR?

Murah gak bila aku tengok kat Shasinki..nak belilah..Nikon tu :)

http://shashinki.com/shop/nikon-coolpix-p7000-digital-point-shoot-camera-p-6338.html

Mrs.Izi said...

haah..kawan aku kata semi dslr..harga reasonable..dalam 1500 jer..tp gambo quality aku rasa DSLR lg ok la kot..sbb muncung leh upgrade..tp untuk perempuan ok la ni.....aku nk pakai yg ni..yeayy..berjaya sumbat dlm beg..sker2