Sunday, January 2, 2011

activity malam

biasa sebelum tdo...aku sker..landing2 atas katil sambil tgk pool..rasa sejukk je

Bilik aku tu cermin samapi ke bawah..so ngam2 sambil landing tu leh nampak kolam...

Tp..aku rasa dalam sebulan lg..activity ni x leh diteruskan..semakin ramai org pindah..so nt kenala tutup langsir..

ishh..x bestnyer..

owh...selasa cuti..aku dikerahkan untuk pg mengorder A4 paper kat kilang kertas...uwaaa...x biasa okey...aku takutzzz...tp kertas kena order sbb budak2 dah nak start class...eh..ni kedai saper benornyer..akukah???kena claimed byk2 sket ni.pastu mesin potostate baru pun nk samapi selasa ni lg 2 ketul...uwaaa...aku x reti nk test2...pesal la laki aku x ambik AL ari selasa tu...x per...bukan mudah nk senang kan...kenala bersusah2 dahulu...ingat tu..kena usaha lebih kalo nk lebih..jgn dengki kat orang..dari dengki baik korang g jual burger..ader gak pekdah...x pun g belajar buat coklat dgn nowwa..si bini askar..hehe