Friday, January 28, 2011

sunway medical centre

Hari ni ader appointment lg...

pesan doktor..jgn berada dalam keadaan tertekan ..kena positifkan diri

hihi..aku ni pernah ke tertekan..biasa aku selalu dlm enjoy mood je...

pastu kul 5 ader appointment dgn contractor pagar....kan ari tu aku ader berkenan pagar kayu tu...so ptg ni dia dtg nk kasi quotation untuk gate,pecah dapur,extra porch dan sewaktu dengannyer.

pastu ader lg satu contractor untuk bilik air....semua 4 bilik air tu kitaorg buat blk...segan lak rasa nk pakai yg lama punyer...tukar whole set...lantai dinding semua tukar..pecahkan balik.pastu bilik maid kat bawah tu nk pecahkan tukar jd blik tv...ai miskin mana ader maid...akula bibiknyer..

owh x sabarnyerrrrrr...

eh dari citer doktor ke pagar lak aku melalut

ader saper pernah buat IVF?share la dgn aku yer...serius blur...plus takut.betul ke sakit?uwaaaaa ni yg jadi mood x happy nie...

InsyaAllah...treatment bulan 6 ni...selepas aku blk dr bercuti.
kena mood happykan doktor,so aku g happykan diri dulu.

2 comments:

ekinashikin said...

ko happy2 gi holiday crik mood dulu..hihi..pastu jgn lupa belikan aku souvenir...kah kah kah....aku g KL CNY ni..ko plak x de...huhuhu

Mrs.Izi said...

ko dtg kl ke?brp hb?aku 5 or 6 dah kat kl