Friday, January 21, 2011

Berpantang

Bukan berpantang aper pun....

Aku kan dalam proses nk mendapatkan anak...

So aderla beberaper benda yg perlu dipantangkan.Mungkin boleh dijadikan rujukan jugak bg org2 yg bermasalah mcm aku ni...

1.Benda masam
Jeruk ke..aper ke..yg masam...x per ni boleh ikut..aku suka jeruk dr penang je..jeruk lain x makan

2.Ais
Walaweiiiiiii..ni paling susah nk ikut...x per..aku cuba dgn kurangkan ais...

3.Fastfood
Ok x per..aku pun dah nk muntah mkn fastfood kat klcc ni...lgpun aku bukan penggemar fastfood sgt..

4.Air2 bergas
Ni memang aku jarang minum.ok..x per

yg ni je aku ingat..

pastu kena lebihkan susu.....bukan tea ais yer..tu bukan susu org panggil...hehe

So  nt proceed dgn doktor noraini from sunway medical centre..ni kawan aku dah buat...dia buat iui pastu ivf..pas 1 thn treatment..berjaya..alhamdulillah...mintak2 aku pun sama..ameen..

Kalo ikutkan aku prefer prof murad kat kuantan..tp laki aku prefer doktor perempuan n dekat...so dr norainila..

Ader org cakap awal lg...ader yg lagi lama

Tp samapi bila nk tunggu kan..kenala berusaha...sebelum aku cecah 35 monoppos baik aku cepat2..

Doakan aku yer...

Aminnnn...


kalo korang ader tau lg saper gynae yg bgs bgtau la yer..TQ

5 comments:

~zack~ said...

amin...sy doakan akak ye..=)

sy ske betul jeruk kak..ais pun same...aritu pun doc dh pesan jgn mkn..ni pun tgh berusaha nk kurangkan benda2 tu...

Mrs.Izi said...

aminn...berkat doa ibu mengandung...

Dessert Queen said...

Aku mmg tak mkn semua di atas...camana?


hehheeh....:)

fiza said...

aku pun doakan ko moga cepat dapat...amin....leh jd ibu angkat pada anak ko ...

Mrs.Izi said...

fiza:aminnn...berkat doa kawan aku...
nora:ko tak mkn fastfood eh..huyooo...aku ader la gak mkn mekdi n kfc sekali sekala...