Wednesday, January 19, 2011

Sehari di pejabat lawyer

sehari konon...sejam jela....

Hari isnin tu tenant yg nk sewa rumah ajak g pejabat lawyer sbb nak sign2..

Sign2..means dapat duit..terus mata juling

Tenant ni sebenarnyer keje kat dubai biasala haku kan kepoch tanyer macam2 so sekali sekala je dia balik sini...tp start bulan 7 dia akan balik sini terusla...so alang2 dia blk seminggu ni..dia nk setelkn terus...

Rumah dia plak siap lagi 3 tahun lebih kurang..sbb tu ler dia nk menyewa rumah haku..sebab semuanye di sediakan..

Tp disebabkan dia byr 1 tahun in advanced..kita buatla proper sketkan..sbb amount dia agakla besar jugak...
Pastu aderla plak sesi merequest..huhuhu..ni petanda wallet nk kurus...

Dia request langsir putih...extra carpet dan extra tv cabinet kat dalam bilik..plus lcd 1 kat hall.

So x kisahla...kita beli je..sbb nt jd asset akula jugak....pakai je duit deposit..aku x kaya yer....bukan duit sendiri ni...duit tenant....hehe

So cheque clear jumaat kot...bolehla byr umah terus untuk setahun...see..aku tak byr duit sendiri...duit tenant tu...

Tp being me...yg x reti2 nk sabar....sanggup guna duit sendiri dulu..dan2 pas tu ajak laki aku ke nilai..sbbnyer..sana langsir leh siap 1 jam...pastu nk beli carpet dan tv cabinet...lcd tunggu cheque cleared.

so ni la la hasilnyer...

erkk..aku x tempah pun...aku beli siap...sbb lg murah pastu x yh tunggu...gila berkira tuan umah nie...haha

 baju kuning tu bibik saya...tenant nk pakai bulan 7..tuan umah yg rasmikan dulu


Carpet oren gelap....ni tenant aku yg request gak....
ni tv cabinet...dapat murah ni..sbb jumpe kedai yg buat grand opening....50% yer...jgn main2...dari 699 tinggal separuh...murah gila kan...


No comments: