Tuesday, January 18, 2011

Saya rasa nk senyum....

Location depan tv

Aku:Bang..blackberry putih cantikkan

Hubby:Pesal..nk putih lak ke?

Aku:Ermmm kalo dapat ok gak....jom g lowyat...nk tukar casing

Hubby:Jom

Okey..x samapi 10 minit dah ada dalam kete..hahaha

Sampai kat low yat

Hubby:Bold 3 ni cantik la plak..awak nk ker?

Aku:Nakkkkk (sujud syukur laki aku kalo aku cakap x nak)

Hubby:Ambik la yg kaler putih tu...BB hitam tu kasi abang

Yeayyyyyy

So start dari semalam saya ade BB kaler putih

Motif????
Saje nk cakap aku ader hp baru...hahahaha



pics google..rasa cam sama except button tgh tu...aku punyer hitam

So BB pin pun bertukar....so kawan2 ni la sebabnyer korang dah kena remove dari BB list aku....bukan haku yg remove..hubby yg remove...

Nt aku add balik yer...

No comments: