Tuesday, August 10, 2010

Vistana Hotel

Sorry yer...ari ni penuh dgn entry marah2...sbb esok dah x leh marah

Ni pun citer basi tp disebabkan request dari my dearie BFF aku update yer

Tut tut...

Ni sms dari one of my BFF

"Mu tolong hebahkan dalam internet ke blog ker fb ker..jgnla stay kat vistana hotel ni...slow tahap gaban!!(tanda seruan maksudnye sgt marah)Aku q 45 min  dah nk check in x samapi2 lg turn aku...sorang check in 15 min.Hotel cikai manala pakai system lembab macam ni..Geram aku (G besar yer...tanda x puas ati berganda2)


Ok...kawan2....lepas ni jgn stay kat vistana yer...aku x dapat pastikan ni vistana penang je ker..or semua vistana...tp di sebabkan dah ader yg ader pengalaman ngeri...dok payahla kita pg....cuba cari hotel lain....kalo korang nk advanture silakan....hotel ni mungkin cuma sesuai utk org2 yg ader byk masa...or tersampai awal....huhuhuhu...





2 comments:

ekinashikin said...

oppsss...sepanjang aku handle booking hotel ni mmg byk mslh lorrrr....

Mrs.Izi said...

ye ker..patutler..huhuhu...so jgn pg...