Monday, August 16, 2010

Tragedy Beryani

Semalam...kul 4 cam tu aku dgn hubby..penuh gigih drive dari KLCC tu cyberjaya...sbb nk cari beryani HASSAN

Dahla semalam hujan lebat gila.....sesat lak tu....kin..aku sesat okey??????sbb biasa aku pg dari rumah ikut jalan biasa..semlm aku g ikut highway...so dah turun kat cyberjaya tu...patut kena u turn..tp sbb aku bz nk bercerita.....kitaorg lupa nk u turn...so masuk la ke putrajaya.....kuar x kuar..kat IOI mall....oh...tidak...pusing balik...masuk cyberjaya....dari 30 min....jd sejam lebih....pastu hujan lebat samapi x nampak jalan

Nampak jer kedai hassan tu hati aku berbunga2.....cewah....terbayang2 beryani daging tulang dia yg sedappppppp

Gigih ni ikut hubby masuk kedai tu....even tgh2 hujan...nasib aku x demam

Pastu dari jauh dah nampak tray beryani kat tpt biasa..tp pesal ader satu jer.....owh..ader ayam jer kot bulan poser ni....

So dengan penuh confident mengorder 3 bungkus

Sekali tu.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BERYANI BUHARA NI UNTUK ORDER JER BULAN PUASA...NI DAH ADER ORG ORDER

Aku....ha??????????????????????cam rasa nk bawak lari beryani tu masuk dalam kete....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kuciwa aku k......rasa nk menangis pun ader...x boleh ker korang wat satu tray...untuk di jual...ader ker wat tuk order jer

So....on the way balik..teringat beryani kat TAQWA...tpt aku selalu mkn dgn pija...yeay....ader lg satu tpt beryani tanam....hihihi

so semlm berjaya makan beryani tanam...even x sesedap HASSAN..tp bolehla....


No comments: