Monday, August 2, 2010

Makan2 with Pija

Aku hutang ambik gambo kan...ni time masa kuar dgn pija ari tu...masa g umah che dah....erkkk...masa aku jalan2 kat metro kajang tu....ni makan kat depan metro tu..yg ader kedai makan byk2 tu...x sure la plak aper nama tempat tu..tp seyes..sate dia x sedap.....

Ni nasi aku....ayam goreng tepung yg sedap..n sardin....sayur tarak..sbb aku x sker sayur dia


Ewahhhh...sedap tu pija cekau nasi....sardin dgn daging kot pija makan aku luperla...

eh silap sardin n sotong...pastu sayur sawi


Gambo sate x der..sbb sate sampai dah lepas mkn...aku malas nk ambik...total RM20.50 murah gilakan....2 nasi 2 air n  15 cucuk sate....



2 comments:

fiza said...

mmg sedap...dan murah..len kali kalo pegi metro kajang, kita p mkn kat situ ye...bersih jer dapur dia...

Mrs.Izi said...

betul tu..mesti pg lagi ni before raya