Sunday, August 1, 2010

sehari bersama pija

Ni citer yg dah suam2 kuku...tp disebabkan bz yg melampau aku x sempat hupdet...

Bukan bz keje tp bz berjalan..bersama kawan2

So pagi2 aku g ambik pija kat opis....sbb opis pun sejengkal jer dari umah...so aku collect (?????????)pija kat sana..hehe

So pagi2 buta tu...kul 9 tepat..aku dah pick up pija kat tpt biasa....bawah pokok...kat celah2 parking kete...

9 lebih cam tu...dah samapi kajang....tp mengenangkan che dah tgh pantang..so better kami g makan dulu...kang nt mkn depan che dah sian plak ..dia tgk terkulat2....dahla dia x leh mkn..dalam pantang...

So destinasi utama metro kajang.....lepas 4 5 6 kali pusing br berjaya masuk basement parking...parking kat luar tu full.

Dah dapat parking kita g makan lak....mula tu plan nk makan sate....tp tgk nasi..nk nasi lak..so disebabkan tamak haloba kitaorg makan nasi n sate....order 15 cucuk jer...5 cucuk pun x abis...hahaha..tu nasib baik x buat tamak haloba order nasi impit...
Lepas makan2....kena buat shopping theraphy lak....mana boleh x buat terapi ni..nt aku sakit otak...haha

Oh...serius...byk gila benda yg boleh di beli dalam metro kajang

Contohnyer seperti di bawah ni

Baju raya yg ker 6..hihihi
Selipar jepun basahan..oh serius selipar ni sgt sedap di pakai walaupun rupernyer x seberaper
sandal raya
ni sandal raya n bj raya...beg purple perlu dia cari..ker ader org nk hadiah???
inner yg murah gila...Rm15 jer satu....
Jeans...adeh kena oter lak...kaki besar....

ni hasil tangkapan di metro...puas ati..

Lepas bertapa dalam 4 jam dalam metro tu...barula gerak g umah che dah.....aperla...plan nk g umah dia...tp g umah dia x sampai sejam...g melawat n melabur kat kedai2 metro mall tu gak yg lama...
Ni la baby che dah...cute...putih...baik sgt..tdo jerrr
Baby dgn auntienyer yg comel
Baby n auntie fifi(??????)
Sampai rumah dah ptg....hubby pulak ajak keluar...g tgk kedai...n jalan2 n g ambik kereta .....pastu ader kawan pulak ajak g umah dia kat subang....activity bermula kul 9 pagi n berakhir jam 10 mlm.....13 jam ...panjang tak????kalo x penat aku sambung lg kat danau kota...tp kepala dah ala2 weng..baik aku blk tdo...sbbnyerrrrrr...activity akan bermula lg esok pagi...dgn my another BFF ita.....ni lg kepoh....ala2 cam ni jugak....tp jauh n lama perjalannyer..tugguuuuu

errr..nampak tak eyeshadow baru saya???haha...ok gak eyeshadow elianto...mesti pg lagi ni metro kajang
Driver yg pening..sbb kena harung jem...dari jalan duta ker subang..sepanjang jalan jem...

2 comments:

fiza said...

sungguh jauh perjalanan kita ari tu ye...aku pun lepas abis dating ngan ko..terus pegi opis...pastu sambung wat keje sket..kul 6 gerak p jusco equine lak...penat tapi berbaloi...

Mrs.Izi said...

tu arr berbaloi2....best gila