Friday, August 20, 2010

Hadiah annivesary

Punyerla aku kalut..poser2 ni...

Luper nk update hadiah annivesary...

ingat tak teka teki laki aku...

Hadiah annivesary...tak boleh bawak tp selalu dekat dgn kita

Ruper...dia ingat rumah baru aku leh dapat kunci before poser...so dia nk kasi hadiah build in bedroom set

hahahaha...

kate bini sker tdo kan...harusla hadiah katil

Pastu disebabkan kunci pun x leh lagi....hadiah tu postponedla

so aku pun ingat aku x dapatla hadiah on the dot....maksud aku...nt rumah dapat kunci br dapat hadiah tu

So aku pun wat bodoh jerla....

Dah aku pun x kasi dia hadiah...xkan aku pun berangan nk hadiah kan

Erkkkk...aku belanja laki aku bukak poser jer..jimat kan???

ok.sambung citer..lari point lak.

So mlm tu 17/8/2010 (detail la sket)....tdo cam biasa

pagi2....18/8/2010...aku rasa tgn aku cam ader sesuatu....

TARAAAAAAAAA

tu dia...bracelet white gold yg di penuhi diamond...

fuhhh....nk pitam jap...

Hahahahaa

Gambo akan di upload esok sbb camera x bawak usb ari ni

Masa ni happy gila...tp tak tau nk cakap kat saper..sbb laki aku dah selamat g keje...punyerla aku lena tdo...laki aku pakaikan rantai tgn pun aku x perasan...

TQ dear(dapat emas..dan dan dear)..haha...

owh..indahnyer raya ni..dapat bracelet baru...n blk kg nt dapat lak rantai raya baru...

ala ari tu kan aku citer..aku beli bj raya online..semua pakai duit sendiri..so laki aku gantikan dgn rantai leher...


No comments: