Sunday, August 22, 2010

Sahur

Citer pasal sahur...aku ni memang agak malas sketla nk bgn2 mkn ni di pagi2 hari...

Lagi2la bgn masak

tp thn ni laki aku rajin plak bangun sahur...nasib dia jenis x paksa aku masak....

dia sendiri masak..sendiri makan...kadang dia kejut aku bgn..kadang tak..lebihnyer tak bgnla
Biasa aku masak nasi siap2 before tdo...pastu masak lauk yg berkuah lebih sket 1...

Pastu laki aku pandai2 sendirila goreng ayam ker...ikan ker..telur ker

Yang penting ader 1 lauk panas goreng2.

biasa aku dah siap2 letak garam kunyit kat ayam tu..nt dia bgn tinggal goreng jer

tpppp...semlm dia gila2 kejut aku soh bgn....sbbnyer

dia masak sambal sardin...telur dadar...sayur campur...siap ader fav milo panas aku lg...

Gila rajin bgn masak kul 5 pagi...confius aku

Tp aku bgn la jugak

Dah bgn....cam lapar la plak...2 pinggan aku makan...hahahahaa...


No comments: