Tuesday, August 24, 2010

Parking

Sorrry yer entry sekrg ni cuma akan berkisar pasal rumah jer...huhuhu

Ni entry nk marah gak ni...

Masa beli ari tu developer promise 2 roof parking...

Ok.X per...masalahnyer..bila call nk tau lot parking yg mana boleh plak dia cakap tu kena check dgn maintanance opis...

Bukan kalo rumah dalam 18 months contract kena refer developer ker..

Bikin pusing aku...

Bukan aku nk park kereta terus pun..nk tau jer...kot2 la..nt tiba2 dia bg 1 roof ...1 yg bukan roof parking..sempatla dispute kan...ni kang dah semua bg2 bila aku boleh nk disputenyer kalo x puas ati

Ermmm asyik nk dispute jer aku ni..hehe

dahla nama pointed management opis ni KJ bla bla bla....ingat aku kat khairy jama****din...

Kang byk lak masalah yg menimpa nt..awww



3 comments:

fiza said...

nice view..tak sabaq nak tengok...

Mrs.Izi said...

hehe..da x lama...nt meh tdo yer...

fiza said...

ye ye...leh tumpang mandi kolam tak..eheheh