Monday, August 2, 2010

Kenaper aku privatekan blog

Hari ni pagi2 ader org tanyer aku...ader yg sms..ader yg email..owh..korang baca blog aku yer..tp x komen..mana aku tau kan saper yg baca

ermmmm...tp aku invite yg aku kenal2 jer....ader yg kenal tp aku x invite....fikir2 dulu...nk invite ker tak....dah org kasi email..tp kalo x invite..takut org terasa lak..x per aku pending dulu..aku invite org yg aku tau baca blog aku jer...erkk takat ni 5 org jer kot..hihihihi

Ermm..cam ner yer....blog ni personal..so aku kurang sker org baca....kalo kawan2 ok...kalo org aku kenal tp bukan kawan aku x sker...contohla...pernah belajar sekali..tp tegur pun gitu2 jer..so aku x selesa

aku prefer kawan yg aku kenal..or org yg aku x kenal langsung....kalo org yg takat aku tau muka jer aku x sker

sebab blog aku byk cerita daily activities aku...aper aku beli..aper aku makan..mana aku pg....so aku x sker org baca n komen ntah aper2....lagi2 cakap belakang kan...kalo komen pakai nama ok lagi....yg aku x leh terima pakai anonymous tp...komen x hengat..cam gila2 kenal aku...of kos la aku deletekan...(nora ko memang hebat sbb berjaya keringkan hati huhu)

Ermmm..dulu aku x tau..google nama boleh kuar blog kita....aku ingat kena tau link br leh jumper...huhuhuhu...

So sorryla sbb korang jd byk keje lak nk baca blog aku kena masuk password bagai...huhuhu...nt2 aku open la....tp x sure bila....kekeke...

No comments: