Tuesday, August 3, 2010

Masak

Ermmm...nk masak aper ni?

Pening lak nk fikir

Hubby request sayur lemak bayam

Ermmm pastu kalo masak sambal sotong...pastu ayam or ikan goreng...ok gak...ikan bakar rempah ker....

Ish...malas lak nk keluar g beli santan...kang aku wat syr bayam tumis jer..ok gak

Ermmm..pija ni kata nk dtg lunch kat rumah aku ari ni...tu pun kalo dia bgn tdo awal...

Ptg lak...kul 2 nk g sekolah kak anny ambik barang rita nk pos...

Ermm...bj dah angkat tp x lipat lg ni...

Baju kotor dah letak dalam mesin tp x bash lg..sbb cam sikit jer...

Ermmmm..penyakit M datang plak ari ni...

Cam ner ni??????

Sambung tdo blk boley?????



3 comments:

fiza said...

takyah tido lar..sbb aku dah dtg rumah ko...tq...delicious lunch...sempat juga aku belajar wat masak lemak bayan...

Mrs.Izi said...

ala..ok jer....nt dtg lg...aku wat demo lain lak...

Mrs.Izi said...

ala..ok jer....nt dtg lg...aku wat demo lain lak...