Tuesday, August 10, 2010

Edisi mengumpat sebelum poserr

Ni cerita basi last week....tp sbb bz aku x update...aku kena g training kat bukit Jalil golf Club...kira cam wakil departmentla dan syarat dia mesti gred XX ke atas...

Tp di sebabkan ader hal yg x boleh elakkan...aku sepatutnyer di gantikan dgn sorang kakak ni...yg dah keje 12 thn....tapi gred sama dgn aku...

Saper2 yg seopis dgn aku leh agakla saper kot.....tk pun ..godek ler entry2 yg lepas2...kalo aku tiba2 fgt#$%^&&****((())))***** mesti sbb dia ni

So lepas balik bekerja(lepas AL)...aku still x tau yg dia sebenarnyer x pg training tu ...sampai la received email dari bos aku yg bg tau dia ni tak qualify nk ganti aku.....

HR cakap XXXXX tak menepati criteria utk mengganti awak masa Training xxxxx hari tu..nape HR leh perasan dia lak?

Saya pun tak leh jawabla bos....

Ermmm saper2 yg keje dgn dia ni boleh agakla kot pesal dia tak qualify...

Byk sebab
1.suka pending keje
2.Suka pass keje kat org
3.Suka bg arahan
4.Byk wat salah

Aper??????kakak ingat kakak tu bos ker...memangla kakak senior...tp kakak gred sama dgn saya...boleh tak jgn arah2....sbb bos pun x arah2 saya....dan bos pun x pernah suruh kakak tolong buat keje dia...sbb kalo suruh konpom bertaun pun x siap...kakak tau bodek jer kan....huhuhu...sorry kak..kipas akak x cukup kuat la..sila pakai aircond....

Oh Yer....Yg penting jujur dalam buat keje....jgn curi2 tulang...even kita x kipas pun org boleh tau...kita buat keje ke tak....

Saya x pernah bodek HR jer....(leeya akak x pernah bodek bos ko kan?sila jawab..huhu)

Kak...akak selalu masuk lambat kan...boleh tak jgn balik awal???????????????????????????????

Panas jerla kalo mengenangkan dia ni....

No comments: