Tuesday, June 1, 2010

Tounch n go

Pagi2 dah hangin dgn touch n go...

Nk masuk jer x lepas.....

g la check kat counter

Aku:kenaper x leh guna ni...

X:Hari tu masa 28 hb...ader gunakan pastu tak touch out...

Aku:eh kalo x touch out mana boleh keluar..mesti dia bunyi bising

X:mungkin akak ikut org depan kot...

Aku:(ni dah marah ni)...kalo ikut org depan mana bendalah ni kasi lalu..mesti dah bising semesta alam...cuba keluar.....touch..pastu akak ikut ikut belakang tgk dia bunyi tak..(eii nk tipu agak2 la kan)

X:(tiba2 tukar topik)biasa customer selalu touch main2...so system x captured

aku:Kalo system x captured...kenaper gate dia open....

X:Saya x pasti la pasal tu...pastu nk release card ni kena bayar denda RM7.50..sbb dah lama baru report

Halloooo...aku mana tau 28hb tu dia x tolak duit...kalo gate tu terbukak of coursela aku assume dia dah tolak dari card aku....x kan tiap2 kali keluar masuk lrt..aku nk kena intai balance tolak ker tak....eeiii bosan tul....ingat pakai touch n go menyenangkan keje tp lagi menyusahkan....ni bukan pasal RM7.50...tp pasal aku x puas ati dgn system.Kalo korang tau system korang tu cam hampeh....silala upgrade sket...ni dalam sebulan 3 4 kali card ader problem....pastu suka2 nk denda customer......kitaorg ni tak der nk naik free....sbb kalo x touch keluar..gate korang tu x kan terbukak....system korang tu yg hampeh...dah boleh masuk bakul sampah...








No comments: