Saturday, June 5, 2010

siapa kat sekeliling aku

Hari ni aku nk bercerita pasal sapaer yg ader kat sekeliling aku...selain family n laki aku la kan

Yg aku boleh share2 secret.....boleh mengumpat......aper2 jerla..kira yg boleh aku percayala.....kiranyer boleh cerita semua bendala

opis

Pija
Dia ni merangkap kawan opis aku..kawan unimate aku..kawan serumah dulu ..kawan sekatil aku kat UIA..
Merangkap byk bendala ko ni pija..haha...bilik dia kat UIA dulu merangkap...tempat aku berholiday masa weekend...kawan enjoy dari jalan kaki g kelas..naik tangga nusaibah yg tinggi tu.....naik bus 90A..sampai la dah berkereta..n keter kena curi...citer dari bf lama baru sampaila laki sekrg..semua dia yg up to date..samala cam dia jugak...kisah bf ker...kena tipu ker semua update kat aku..huhu...menangis2 masa gaduh dgn bf..semua dgn ko kan..hahaha...erk merajuk pun dgn ko gak..kira semua benda la...tp gaduh cam ner pun tetap berbaik balik...

nita n leeya
ni kalo opisla....kalo aku nk kutuk2 bos ker...n umpat saper2 kat opis ker..(especially al kuntur)ni la mangsanyer....hihihi..yg baca blog aku pun 2 org ni jer..sbb byk unsur2 umpatan dalam blog ni.....kalo org aku x percaya aku x kasi link...

Ex opismate

Ekin
ni kawan warehousesale aku..tukang update sale pun yer jugak..kawan jalan2...kawan chit chat..kawan mkn..kawan seteksi(ni masa keje kat astro)..kawan umpat2...eiii ko dah kat JB..aku hilang kawan shopping kin...sedih arrr

Pyan
ni sesatunyer kawan lelaki yg aku leh percaya...nk simpan2 rahsia pun boleh....sejak aku join astro la aku baik dgn si pyan ni...

Ex Unimate

Rita
owh ni my BFF since matriculation..kawan tdo sekatil masa kat matriks..kawan jumper hantu...kawan naik bus mini..lost ctc....pastu jumper blk year 2006..so BFF lg sampaila sekrg..boleh citer semua benda....x der secret2....kawan chat aku...especially time2 kawan2 lain dah tdo..ni la mangsanyer..sbb ko kan UK kan..so kalo aku boring malam2..ko la harapan aku rita....

Ita
Kawan masak2...kawan ym..kawan share2 resepi.....kawan merendek kat shopping compleks/mkn2(kalo dia balik mesia sekali sekala)....boleh citer semua2 la....boleh gusip2...kawan yg aku practice slang ganu aku yg dah makin luput ni...boleh cerita ceriti...yg fakta atau pun yg x masuk akal...gila2  cam aku gak..gelak jer manjang...kalo la ko dah balik mesia kat klcc nt....kita lunch sama yer..g bsn...

Ainul
BFF masa kat UIA gak....tp dia jauhla kat trg..dah susah sket nk chit chat cam dulu..miss u arr nul...bila la ko nk mai ker kl..aku blk kg..ko lak balik lipis

Best fren lost contact tp baru jumper

Yus/sue
Ni kawan2 masa sekolah ni...BFF masa sekolah menengah.....tp lost ctc...sekrg baru jumper..so start blk la activity dulu2..hahaha....tp dua2 bukan kat KL..sorang kat paka..sorang kat melaka..adeiii..susahla nk gosip cam ni..sorang lg BFF masa sekolah rendah...tp dia pun kat kelantan sekrg..plus..keje pun doktor...makasusahla nk jumper..unless aku blk kg in laws..


2 comments:

fiza said...

tq...aku pun dah wat entry yang sama..eheh..sila rujuk blog aku ye...

fiza said...

testing...