Saturday, June 26, 2010

Jam tangan sport

Tadi masa godek pc ader org datang kat opis....salesman....

so sememangnya dah menjadi tabiaat azali aku...kalo org jual mesti tang2 tu jugak aku rasa benda tu penting.....walau pun aku x pasti nk buat aper

so sekrg ni aku terkulat2 nk fikir aper aku nk buat dgn bendalah ni

kotak ni pun memainkan peranan penting masa membeli...adik tu dok ulang2..ni world cup fever kak..semua org gila bola....tp aku ni gila bola ker?????tgk pun tak..pesal aku beli eh....apekah sbb duit gaji aku x shopping lg..so gatal nk kuar duit tu lebih sketla

ni la jamnyer...akibat kagum tgk function dia..aku g beli....

Ni spek dapat free...mesti dia dah up kat rege jam sbb tu dia kasi spek lebih.....huhu...dah beli baru fikir....

nila setnyer...

Abg..annivesary ni..kira saya bagi jam n spek ni jerla ek....muahahaha

No comments: