Monday, June 7, 2010

AL 16-20 june 2010

Tuan blog tengah pening mcm mana nak allocate 5 days AL dengan nk pg macam2 tempat.

5 hari nila nk pg singapore...dalam 5 hari ni jugak nk pg cameron...

G singapore just 2 of us..tp g cameron bawak family aku sekali...kira cam family holidayla...

Pening nk booking accomodation lg..sbb dah last minit...biasala..x pernah belajar dari kesilapan.....biasa aku ni style walk in jer...x pun lg 2 3 ari nk pg baru kecoh2 cari hotel.Ni pulak school holiday

So singapore tu no problem..sbb x tdo sana pun....tdo kat johor ker...kalo x der drive jer blk kl ..bukan jauh pun...

Yg dok pening yg cameron ni sbb bawak parents...so memerlukan apartment...sbb ayah aku makan berpantang....so kena masak...at least untuk dia

So nk sewa pun..nk pilih2 jugak..x mo sembarangan apartment..kalo boleh yg bg rental kat muslim jer...so senang boleh masak n guna pinggan magkuk tanpa was was..

So allocation sekarang 3 hari cameron 2 hari singapore..

Singapore kecik jer...bukan aku nk tawaf keliling pun..n g unversal studios jer...

Owhh...pening2......

so 13 hb ni hubby blk kg....stay kat kg dia sampai 15hb..pastu 15hb tgh hari blk trg..ambik parents aku wat dtg sini...

Packnyer....pening aku

Penat g bukit tinggi pun tak hilang lg ni.....

uwaaaaaaaaaa





No comments: