Tuesday, June 15, 2010

Sakit tekak

Sakit tekak

MALAS

Ari ni masuk opis kul 12 hambekkk

Tdo sepuas ati..lalalala

Doktor bagi MC tp sejak masuk company ni...mood aku nk ber MC adalah sgt rendah.....doktor kasi pun tak ambik...

So inform bos siap2....aku bgnla lambat sket

Cerita dia cam ni..bgn pagi td nk ato pija g keje..pastu aku rasa tekak aku sakit

Cam ader seketul coklat(imagination pun mestila dgn benda sedap2kan) kat dalam tekak..aku macam..blur2 lg....minum air pun sama

Ah sudah..aper ni....dah risau dah..takut la dapat tonsil ker aper..serius tekak aku rasa sgt sempit

Minum air pun sama jugak..still ader rasa cam benda seketul dalam tekak

So lepas anto pija..aku tdo..sbb dah mcm nk demam pun ader....

Bangun kul 10 lebih cam tu..g clinic..

Doktor cakap kurang air..dehidration..sbb tu tekak aku bengkak

So esok kalo x ok jugak kena g balik kat clinic dia akan bg surat referral tu doktor pakar

Uwaaaaa

Dah la esok aku start holiday.....masa ni la ko wat hal wahai tekak...boleh tak ko bawak2 bertenang sakit next week ker...

Kang org lain ambik AL g holiday..aku g wat lawatan kat hospital...

1 comment:

fiza said...

aku setuju...sejak keje kat sini..jarang amik mc..doc bg mc pun, aku tak nak...sampai bos lak suruh pegi mc..hehehe..