Friday, June 4, 2010

nk pi mana yer...

Hubby:minggu ni nk pi mana?

Aku:X kisah...mana2 jer

Hubby:Booking la hotel kat mana2...tp tempat bukit2...jgn booking tp laut ker pulau ker..sbb panas.Jgn booking singapore tu lg...tu nt awal AL next week.

Aku:owh....okeh...singapore next week eh(ingat lg janji dia rupernyer.....ingatkan buat2 luper)

owh..sekrg otak aku tgh bekerja keras fikir mana mau pg.....sambil godek2 online reservation

Dekat2...n bukit2....otak aku asyik dok fikir Cameronnnn jer...eiii x leh creative sket ker....

Aper yer

Cameron Highland

Bukit Tinggi

bukit fraser

Genting

Ala kalo g pangkor ker ok gak kan....dok dalam bilik..mana ader panas....


Erkkkkk...KK jom?????dah cakap dekat2 pun otak nk jugak melebarkan sayap sampai ker sana

x yah.....kang x pasal laki aku cakap dok umah jer kang

mana ni???????????

owh yer..ader saper2 ada sedara2 nk keje kat area puncak alam tak?jaga kedai laki aku....huhuhuh..tp jgn expect gaji riban2 lak....RM1k++ sket bolehla.

Yg penting kena jujur n amanah..hehe.

Tiba2 topik lariksss

ni urgent yer..kalo ader bgtaula



No comments: