Saturday, June 26, 2010

apekah???

alamak...ingat ari ni nk godek pics....tp usb cable lak tertinggal..so aku update jer mana2 yg ader dalam pc opis ni

Sekali tu baru aku perasan....sepanjang 3 ari aku kat cameron...cuma 4 keping jer pics aku dgn hubby....biar betul..aperkah skill bergambo aku dah kurang???orr apekahsbb aku perlu cari alternative lain tuk holiday lepas ni...

Annivesary dah dekat ni...huhu

Ni jerla yg ader....dahla x sememeh...tp sebab tu jer yg ader aku upload la jugak



yang banyaknyer pics couple romantik warga emas ni...

Bila tgk gambo mak aku ni..baru aku perasan..genetik bergambo aku turun temurun dari mak kot...:)


Mak&flowers....ni memang x dapat dipisahkan la..mula2 sampai...dah ajak pi tpt bunga...siap beli wat balik lg....sekrg ni hidup segan mati x mau....kesian bunga tu....elok2 idup kat tpt sejuk..bawak pg tpt yg panas..tepi pantai lak tu....mesti makan ati..sbb tu ..ala2 nk kong jer aku rasa

Ni tak leh tahan ..pics bottom right...ni salahkan laki aku..dia yg beria nk mak dgn abah bergambo kat situ....

Ok....december nt kita pi langkawi lak mak...kita shopping sampai pokai...izi dgn abah boleh g island hopping....x koser aku naik boat yg laju sampai terhentak2....cam nk terkeluar jantung..sbb ketakutan...jatuh dalam air tu x pasal..dahla la berenang pun tak reti....nk harap life jaket....belum tentu timbul....lgpun kasi org dalam boat tu aman sket...kalo x sore aku jerit dalam boat...org tgh shopping kat idaman suri pun leh dengar kot...



No comments: