Wednesday, June 30, 2010

holiday free

Tengah godek2....n kepochi2 kat blog kawan tiba2

Tet tet tet (SMS masuk) ala aper kelas bunyi tet tet...sms aku ader bunyi lagu la....baru lega sket telinga ni dengar....walaupun sms aku berlagu2...tp yg sebenarnye hp aku adalah dalam silent mode sepanjang masa

Adik:Kak long..rambutan rumah aku tengah berbuah....minngu ni datang yer....pastu aku nk g bakar ayam kat sungai


Kan aku dah cakap...rezeki jangan di tolak....so activity minggu ni adalah berkampung kat ulu kerling....tak kisah la bukan dok chalet pun..yg penting leh bersuka ria mandi sungai n feeling g berkhemah....

Bang..laksa awak tu boleh....kita g beli ikan kat pasar borong selayang yer..pastu mkn2 kat tp sungai...
Tadi awak jugak yg cakap boleh g pasar borongkan....

Ni la org kata percutian budget...ni bukan dah budget ni percutian free org panggil


Erm...mandi air terjun.....best2

No comments: