Sunday, June 13, 2010

06.06.2009





Td godek2 lap top jumper gambo kawin adik aku.....dah lama..last year..tp br sket jer aku upload kat blog....baik aku letak kat sini..kalo dalam lap top..sekali format terus ilang...huhuhu

Ni mlm akad nikah.....05.06.09

ni org kuat masa kenduri....eh pesal x der lak muka aku..padahal aku yg kuat bekerja..haha..mak cik2..cousin2...sedara mara

hantaran..ader lg tp malas nk upload

Ni sanding 06.06.09

adik ku...n nenek..belah mak

Adik/mak n aku..buruk gilakan bj aku...ni bj masa form 5 okeh...boleh tak baju aku tertinggal kat kl....mencikkkkk...so sbb tu la sikit jer aku upload gambo aku..sbb x sememeh...

family pictures

Kang aku dah cakap kami laki bini org kuat..tgk laki aku ni sampai pengsan depan pelamin


2 comments:

fiza said...

cantik hantaran n pelamin...leh tempah tak..ehhee

Mrs.Izi said...

ko kawin nt mintak mak aku buatkan..hehe