Thursday, June 3, 2010

Makan2

Tadi masa datang keje(ni citer pagi td)...aku lapar gila...rasa mcm kalo makan nasi 2 pinngan pun aku leh abiskan....so sepanjang perjalan aku dari umah ker opis.....aku asyik fikir nk makannnn jer.....

mula2 masuk kedai runcit ni..aku ingat ader roti best..tp bila tgk x berselera plak..so aku cekaula aper2 yg boleh di beli.....

Eh muka bini achik spin ni mcm muka ex akhir hayy kan..cantikla..kesian dia..anak2 kecik lg


Pastu dah jalan dahaga lak...tapau A&W float large...kecik2 x main la..aper barang....tgk perutla

Roti pun rotila..asal freshhhhh...dah mkn ni kenyang....

Ptg ...boring..sambil2 g beli lunch..menyinngah kat chamelon....beli scarf rambut..yg ni best..macam jaring2..so kalo pakai tudung...rambut leh bernafas+sikat(cam la x der sikat kat umah),clip2 rambut...n macam2 la aku merapu beli bila dah masuk...

Ni lunch aku...KFC blackpepper...

Owh aku ader peristiwa memalukan dalam kfc ni...

Mula2 masuk..senang ati...x der org...pelik gak...lepas order..br aku teringat ..la kena boikot kot..aku gak yg x der kesedaran civic....

so keluar dari kfc tanpa toleh kiri n kanan..kang ader lak yg dok pandang aku semacam nt...huhu

Sekian....tgh fikir tuk dinner lak ni

No comments: