Tuesday, March 23, 2010

Rumahku

Td laki aku g tgk umah baru...dia ni memang excited lebih sket...

Samapi jer kat entrance tu dia nampak Faizal aka Engineer ker aper yg check defect kat rumah tu...dulu aku pun pernah jumper dia ni..kami laki bini kan biasa wat ziarah kat umah tu even x siap lagi...

Faizal:Salam..datang tgk rumah ker..bulan May paling ni boleh masuk bang(abg??eh bukan ko lagi tua dari laki aku ker..hihihihi)

Hubby:Yer ker...bagus tu..lagi cepat lagi bagus..bini saya dah tak sabar nak masuk umah baru ni (eh..mentang2 aku x der..pakai nama aku plak)

Faizal:Umah sebelah umah abg ..owner dah jual..290K..pastu ader sorang ready buyer nk beli 260K.Tp saya advised abg jgn jual lg..sbb harga akan naik lg..sebelah umah abg ni TPM nk tambah buat bangunan lagi...so jalan baru pun akan di buka nt..direct masuk highway.

pastu blablablabla la kann

HELOOOO 290K okeh..aku untung dalam 100K...wah senang sungguh wat duit....

patutla cina2 kaya..beli umah..siap jer jual....melayu2 ni yg g beli....

So korang2 yg belum beli umah g la beli...tak rugi...sangat berbaloi2...

Umah kecik n murah pun x per....value dia mesti akan naik punyer...

Kayala aku kalo jual umah tu kan...ish kalo aku yg pg tadi conpom aku terus mintak number buyer tu..dan dan jugak sign agreement jual umah ni...

Tu akula...yg beraper waras ni...tp laki aku conpom x bg punyer...

No comments: