Tuesday, March 16, 2010

Ummm sedapnyer BAU



Kueh tak tau nama..rasa pahit2 sket..letak nescafe kot..ala...senang citer..ni cam muffin tp version murah



Ni kueh beli kat pasar keramat



Mata sagu






Ni kek lapis spesel hadiah from nieta...yum yum yum



Alkisahnyer td..sebelum masuk keje singgahla dulu makan kat pasar keramat....Park jer kereta..betul2 kat depan tu ader pak cik tgh menggorang ...x pasti la aper..pt baunyerrr sunnguh nyaman sekali


ish sure sedap nie..aku cakap dalam hatila..aku ni kan type yg cepat tertipu...

Pastu nampak ader sorang kakak tu landing baik punyer...nasi goreng dia baru sampai


Eii sure sedap ni...akak ni mesti regular customer..nampak muka ceria jer dia tgk nasi goreng tu

Mesti CUBAAA ni...kang aku teringat2 plka kat opis ni

"Abg..chaw koew teow 1"..hahah seronok ni...

Pung pang...5 minit siap...huhhh..dahla sedap...cepat lak tu..aper2 hal puji dulu

Sekali rasa...eh aper bondo ko masak ni bang...char kuew teow ker aper...aku tak reti nak kategory...nak kata goreng..bukan...sup pun bukan...senang citer TAK SEDAPPPPP

Makan suku jer...terus bangun nk bayar....jeling kakak sebelah...ermmm yg x habis tu lebih kurang mcm dlm pinggan aku jer....x sedap rupernyer...power tang bau jer la ekkkkk..

Terer ek abg tu..pandai tarik penggan pakai bau

Bang..pesal jd tukang masak..jdla pencipta minyak wangi..nt saya beli

No comments: