Saturday, March 13, 2010

Mengidam

Tiba2 rasa macam nak makan nasi kerabu....ish tak leh jadi nie..kalo x dapat sure aku meroyan malam nie....

Tiba2 teringat nasi kerabu kat KYPM bangi..sebelah masjid tu....uishhh...sedap bangetttt...balik umah sat lagi kena ajak laki aku pi ni...

Kat situ..macam2 lauk ader...daging bakar...ikang celop tepung..kopok goreng....nasi dia lembutttttt sgt...pastu kuah budu dia tak masin...letak banyak pun x per...(ko nie nk kena darah tinggi ker)....eiii sedapnyer....meleleh air liur aku ni...

Harap2 laki aku tak makan lg...huhuhuhu...cam impossible jer...eh cupss..laki aku kalo time kul 11 ke atas dia biasa lapar balik...ehhhhh ader harapan nie....



Call laki aku jap....

Aku:Bang..laparla...dari pagi td x makan aper2 lagi (in fact..laki aku pun tau...amat mustahil aku x makan aper2 sejak pagi..paling kurang mesti makan nasi lemak 1 bungkus...n berketul2 kueh)...teringin nak makan nasi kerabula...kalo tak makan mesti kena gastrik(aper kena mngena ntah nasi kerabu dgn gastrik)

Hubby:Dah lewat nie..masa nie..dah habis dah biasanyer (ni aku x pasti ayat malas nak pi..or ayat penyata..)...makan sup tulang favorite awakla yer..esok malam kita g makan nasi kerabu...lgpun semlm abg dah makan nasi kerabu..mlm ni rasa nak makan sup (kan aku dah ckp laki aku ader tersembunyi..benornya..dia yg teringin nak makan sup tu..pastu pakai nama haku)...


Tapi sup tulang pun sodappppp.....mlm esok la kita g makan nasi kerabu...nt aku upload picsnyer..sure korang pun tertelan air liur tgk..


ehhhh..ader org baca ker blog aku ni..perasan plak....i'm sorry(sila sebut version amir raja lawak okeh)

No comments: