Wednesday, March 31, 2010

BuBur

Bubur....ni kiranyer makanan rutin masa sakit gigila...ari2 bubur....eii bosannyer...td gigih gak beli nasi lemak tp boleh makan 3 sudu mcm tu jer....

So sbb bubur dah jd makanan rutin...so kenala creative sket nk kasi sedap...erkkk actually aku beli yg dah siap pastu aku modify sketla nk kasi sedap....

Jgnla korang imagine sedap yg ala2 nasi beryani tue..ni sedap yg boleh telan dgn tekakla...bg org sakit gigi

So kita beli nasi air...nasi ni dia masak dgn sup...kalo korang x tau....

Pastu tanbahla ayam ker...kasi hancur2...telur masin ker..ikan masin ker...ikan masin yer bukan ikan kering..ikan kering yg keras tu..ikan masin yg bila ko goreng dia jd berderai tu


Tu agak2 kalo korang dah x leh telan bubur mcD la...

Bilala nk ok ni...

KALO GIGI DAH OK SATYA NK MAKAN MCD...AYASM KFC...SEMUA BENDA2 YG RANGUP2 SAYA NK MAKAN...UWAAAA...CEPATLA....AKU TAKUT AKU KURUS JER KALO MAKAN BUBUR MANJANG....WAKAKAKA....PERASAN TU PENTING...