Saturday, March 13, 2010

Lain kali cakap tu hati2...

Location:Dalam kereta
Time:Lepas dinner

Masa tengah makan tu aku dah fikir nak handbeg baru..tp x mo pakai duit sendiri..anddddddddddd...the best part..tgh2 makan tu laki aku boleh tanyer plak


Hubby:awak ni dah lama pakai handbeg ni..kenaper tak tukar?(maksud dia handbeg aku byk tp dok pakai yg sama tu jugak)

Aku:Ha ah...tp yang tu jer yg elok..yg lain semua dah buruk(padahal ader 3 ketui lg aku tak pakai kat umah)... muka kesian tu kena buat lebih2 sket.

Hubby:Kalau sempat g Jusco malam ni saya belanja (konon kan..padahal time tu dah kul 9..sah2 la x sempat)

Aku:Janji yer (dalam otak ni dah bz dok fikir mana jusco yg paling dekat)..


Lepas makan dah kul 9.15...masa ni makan kat Kg baru...tp jangan putus asa..kalo rezeki..handbeg tu mesti dapat punyer...kena think positif..even harapan nk jumper yg still bukak tu nyawa2 ayam jer....pesal la kat kg baru ni x der Jusco...Yg aku dok imagine jusco AU2..tp confirm x sempat nie...huisss..ni yg aku hangin nie.....


On the way balik...lalu kot jalan TAR....tu dia...laki aku dah masuk perangkap....hahahahaha(gelak setan)


Aku:Abanggggggggggggg...stoppppppppppp....depan tu SOGO...jerit si isteri ....dgn muka girang....

Hubby:Yerla...(dengan muka kelat cam tertelan cicak)


So berjoggingla aku masuk sogo ..takut x sempat rembat handbeg..nt rugi la plakkan... main capai jer...asal dapat...ohhh...sungguh murah rezeki aku mlm ni.....


Tu lar...saper soh janji kan...kang dah kena...aku ni kalo bab shopping..ader jer idea..hihih..lepas ni konpom laki haku serik nak tegur bab2 handbeg...


Sampai umah

Hubby:Eh tadi saya ckp kalo Jusco yang bukakkan..kita td pi SOGO..mana aci

Aku:owh yeke..tp dah beli....kira halal yer...muhahahahahah

No comments: