Sunday, March 21, 2010

huhhh

Ok....semua pics dah ransfer ke desktop opis...ni yg dari camera syikin(camera kecik aku ari ni baru g ambik)

Camera besar lak abis battery...adoi...satu hal plaks....time nak guna ni la dia habis batteryla..aper la..ni yg hangin ni...tp x per..kita transfer memory card ke camera kecik...sekali"CARD ERROR" uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...byk tu pic aku dalam tu...dalam camera kecik ni pics laki aku.....

Wah masa ni rasa cam menyesal gila....pesal la aku tak tunngu balik umah jer.....padan muka aku....

Lepas 30 min....masa ni dah dapat terima kenyataan...so aku redha jerla...nt aderla alasan boleh pg sana lagi...kih kih kih....

Pastu godek barang dalam handbeg..jumpe camera kecik aku..(pagi tadi dah g ambik kat service centre)....eh..try pakai yg ni ok tak?eh sekali ok plak....tp yg ni x der usb cable....

Ohhh TIDAK...aku dah tak berani nk menukar sesuka hati..so kita blk umah malam ni baru kita transfer yer....lambat sket x per...jgn terlopong hilang terus jer....

Kin...camera ko sungguhla demand..mentang2 la memory card aku jenama cap ayam...terus x boleh baca..huhuhuhu....

So malam ni aku akan buat OT tanpa gaji kat umah..

No comments: