Wednesday, December 29, 2010

laparnyer perutku

ni entry nk mengumpatla..pasal sorang kawan lama...erk opismate lama sebenarnyer..dia ni kiranyer memang x pernah kira sensitivity org lainla....sgt2 la selfish...ekin mesti dpt agak ni kalo aku citer pasal perempuan ni

scenario pertama
g lunch beramai2....biasala g satu kete kan...so bila time byr dia akan duduk belakang aku(kalo time tu dia nk jdkan aku mangsala)...bila kuar wallet je...sure akan kuar ayat ni dr mulut dia "xx bawak duit la...boleh byr dulu tak?"...ok fine aku leh byr...tp kalo tiap2 kali kuar mkn ayat tu je kuar..ape hal kan...pastu sah2 la lepas tu dia x byr pun.....kira pakai diam je...lg satu...x semestinyer aku ader duit lebih time tu...bygkan kalo aku ader 10 ringgit je...pastu kuar berdua..x ke naya...kang x pasal2 dgn aku kena basuh pinggan kat dapur restoren...



Scenarion ke2
Tiap2 kali nampak aku bukak MBB2u...sure req top up...x berbayar lak tu...ayat biasa"tolong top up yer..nt xx byr.."yg pasti la x kan byr punyer

Scenario 3
Time org nk g lucnh dia x mo ikut...bila sampai jer kat restoren...sure dia call "tolong tapaukan lauk a+b+c+....hello ko ni kalau dah ader niat nk kirim..x reti ke hulur duit duit...pernah sekali aku x ambik duit lg...kes beli nasi dia..aku lak yg berlapar..sbb duit x sempat g ambik...kdg2...biasala duit dlm wallet habis..sbb x sempat g ambik...tp kalo untuk diri sendiri cukupla..

Scenario 4
Pantang tgk org beli barang..dan2 cakap dia pun nk beli sama...masa aku beli condo ari tu...wah..dan2 gak dia g beli..(kononnyerla)siap suruh aku yg isi form loan tu...mcmla x boleh isi sendiri kan...pastu aku punyer dah setel....dia punyer loan x approve...dan2 plak kuar statement...xx nk beli semi D..x jd beli condo..sbb kecik...cam aku x tau loan dia x lulus

Scenario 5
Kete minah ni kete tarik..kes x byrla kan...pastu yg jd mangsa dia.. kawan2la...ambik dtg keje...blk anto...pernah 1 kali tu..kete dia kasi pinjam kat bf..pastu susahkan kawan2..anto ambik dia g keje

Scenario 6
Duit dia kasi bf...wah....bf nk beli kete pun sanggup kasi downpayment...tp nk makan...kirim org tu kirim kat org ni...samapai ader budak opis tu sorang...duit hutang kirim air je dah cecah RM50...memang 50 tu x besar..tp kalo kirim air yg rege sinngit lebih tu pun sampai cecah amount tu..korang leh imagine x beraper lama dia dok kirim air free

Scenario 7
Wah..pening nk pilih A ke B ke C ke...as suami...padahal...org x nak pun kat dia..dia yg syok sorang2...boleh 1 ari tu dia ajak ekin g anto hamper kat salah sorang bf(?) dia..pas anto kat receiptionist terus blk...kes dia dok merayu mencari budak tu ..samapi budak tu nk angkat tepon pun dah naik takut kot...ni lum kira kes masa bukak poser opis..dia sanggup byr extra utk bf(?)+kawan bf dia...semata2 nk tunjuk dia ader bf...

kepada xx aku harap dia berubahla...kalo dia x berubah samapi bila2 lelaki akan gunakan dia...untuk duit...

2 comments:

ekinashikin said...

hhahahaha..aku tau saper tu
ada buat hal baru lagi ke?

Mrs.Izi said...

hahaha..tu le..br dpt sms cam biasa ni..tu yg aku geram tu...yuhuu