Saturday, December 25, 2010

Azam tahun baru

Sempena tahun baru ni...semua org buat azam thn baru...disebabkan jenis yg mudah terpengaruh...aku pun nk buat jugakla...best aper berangan..betul tak?tp yg agak2 aku boleh capaila...x kan la aku berazam nk kurus mcm marion..mentang2 marion kawin dgn org kaya terus jd idola

1.Nak dapat baby...ni memang first priorityla...memang thn depan plan nk proceed dgn IVF..tp kalo boleh nakla cara normal...doakan aku yer..amin

2.Nak g umrah..InsyaAllah kalo ader duit lebih..amin

3.Nk jadi anak .menantu dan isteri yg lebik baik

4.Nk setelkan2 dua2 rumah secepat mungkin

5.nk hp/camera/kete/gelang emas/shopping dan sewaktu dengannyer..ko ni kalo x masuk hal2 duniawi x sah!!!!ok marah diri sendiri

byk lg cita2 ni...tp biasala cita2 yg menghabiskan duit...so baik aku dok diam2..kang aku list down kat sini..selagi x dapat selagi tu aku meroyan

Owh yer...holiday mesti masuk dalam list...gawat x gawat..holiday mesti ader...x kisahla mana2 pun asal tak tdo kat rumah sendiri...huhuhu...

No comments: