Saturday, December 11, 2010

Annual dinner 2010 @palace of the golden horses

Ni cerita semalam yer...lepas pening nk fikir pakai aper last2 aku pakai bj kurung....dari tema glam and glitz (eh tul ke eja ni??) aku dah jd ala2 nk g open house...muahahahaha...feduliks....eh bukan aku sorang je pakai bj kurung ramai jer...tp paling ramai spesis kelawarla....kalu aku tau aku pakai je bj tdo kelawar...

Yg paling best..camera bawak tp batery habis..sempatla snap 2 3 keping..pastu pakai bb yg dah jatuh 44 kali...so dapat gambo yg hasilnyer sungguh memberasangkan...

so sekrg tunggu la belas ehsan dari camera kawan ...isnin la br dapat kot


aper2 layanla gambo yg aku curi dari fb opismate ni....

uish hotel ni memang cantik sungguhla..untung staff2 yg dari branch luar kl..semua dapat bilik free...

 ni kat lobby..


ni opening...penari2 ala2 james bond...


Hosnyer abg jem@salleh yaaacob and khairil ERA..beria aku g ambik gambo lepas dinner..padahal dulu masa keje kat astro takat khairil ni aku x heran pun...makan sebelah meja dato siti kat cafe pun x ambik gambo...dah keluar astro ni baru tau...susah nk jumpa artis..maklumla dulu bersepah...nyesal x ambik byk2 dulu...huhu..x pe nt aku karang 1 entry pasal keje kat astro n gambo2 aku dgn artis..tp x le byk mana sbb masa tu x de blog lg..biasa ambik pun pakai hp je..

 ni menu kat meja makan

 Ni closing punyer performance...


 ni la makanannyer..yg sedap butter prawn je..yg lain so-so..nasi keras kejung...sedap lagi nasi aku masak..

Gambo2 lain nt yer....aku godek2 dlm tepon ...sekrg ni mood nk menggodek belum ader

2 comments:

ekinashikin said...

haah kan dulu x heran pon tgk artis ni..men jeling2 je..hahahahah

Mrs.Izi said...

tu arrr melambak2....parking kete pun sebelah artis..kalo aku tau boleh wat duit cam beautiful nara lama dah aku wat blog gusip..mcm2 adaaaaaaaaaaaa..haha