Saturday, December 25, 2010

hp aper yg bagus?

mengenangkan lg 3 bulan+++ dah nk birthday...so otak ni mula merapu2 fikir yg mintak aper dgn mr hubby...

mintak ok....x de surprise2...laki aku bukan type tu....

adala kadang2 mood dia buat surprise..tp tak leh harap sgt..kang dia bz...ternganga je kang

So method yg paling bagus...fikir aper nk..pastu dok talkin kat telinga dia tiap2 ari...sure dia ingat punyer

Kali ni ...aku rasa2 macam nk hp...

Bery2 aku dah nazak..td dah jatuh buat sekian kali...x per...biasa yg hilang akan berganti kan...so harap2...dalam few months ni bery2 aku rosak terus....so harapan adalah tinggi...

Dalam pale otak aku ni...dok fikir nk yg user firiendly..mcm nokia...HTC ker aper ke...x yahla..aku ni bab2 technology slow sket..yg penting gambar penting..sbb senang...g kedai ,senang nk snap2 gambo masuk blog...x kan nk kuar camera kan...cam jakun jer...sila ambik pengajaran dr beli DLSR..sungguh merugikan..sebek je dlm kotak...g mana2 malas nk bawak...guna time holiday je...dah berat dok sangkut kat leher...esok aku masuk mudah.com jela...aku g beli compaq jer...yg penting leh masuk beg...camera compaq aku sekrg dah berzaman...dah 2 thn lebih kot..dan seperti biasa ader la kat 44 kali dah jatuh

Eh ko ni melalut aper ni ... hp ke camera plak...

Tp di sebabkan dah lama x beli handphone...aku sgtla x tau aper jenis yg elok...i phone x yhla...kang terhempas..screen pecah..terus out (bang...awak salah sorang yg bernasib malang ni kan)


eh nk request dua2 la...camera pun nk la...

Ciri2 camera
1.boleh masuk dalam air...so x la kalo g holiday..gambo tp air je ader..satu kerugian tu

2.Tahan gegaran..well aku ni kan asyik brg jatuh jer...kang seminggu pakai terus masuk bengkel

3.Selain kaler hitam..br la lain dari yg lain

4.Gambo mesti cun..siang dan malam.muka x cun x pe...asal gambo cun

5.User friendly...aku dah 30 an okey...yg pelik2 otak aku susah nk terima...nasib x nyanyuk je aku ni

6.Kecik:so boleh haku sumbat dalam beg

7.muncung dia boleh di panjangkan mcm DSLR...kalo di perlukan..so br leh gambo cantik

Eh ko ni nk tepon ke camera???????????????????????


4 comments:

"KING" said...

ok klu camtu saya rekemen akak beli HP ni...

http://blogserius.blogspot.com/2010/12/serius-cool-sonim-x3-handphone-untuk.html

hahhahahha

Mrs.Izi said...

hahahaha...ni tepon keluaran kilang ko eh

Dessert Queen said...

hehehhe..aku tetap ngan Olympus Pink aku yg ada semua ciri kau tu tapi xleh zoom sangat la sbb function utk masuk air..

dah 2thn aku pakai babe..gmbar pun cantik...hehheheh..skrg ada yg lagi canggih.heheh..

itu psal aku tak beli DSLR lagi..rasa cam besar gabak..sapa nak bawak?hilang glam mak u...

Mrs.Izi said...

tu la..besar gabak..laki aku yg dok bawak...x koser gantung kat leher..berat oooo..