Sunday, December 12, 2010

Annual dinner part 2

ececece berpart2 lak haku...

ni sebenarnyer gambo tuk simpanan diri sendiri...kang g service lap top nt x pasal gambo ilang....so nk tgk boleh..x mo pun x per....


 ni meja sebelum di serang pirana

 ni konon2 creative la ni

 air guave kot????? identiti tak dpt di kenal pasti

 x tau nama aper....cam sup la bih kurang...rasa 6/10

 sotong,butter prwn,n daging masak blackpepper kot...ni je yg aku mkn...lain2 x try

 invitation card

 ni pun gambo abis creativela konon


 bacala sendiri..saje nk show off..hik hik

 gambo dr bb yg dah jatuh 44 kali..lg sekali. jatuh.aku masukkan dalam  kubur terus

 erm...sagu dalam fresh milk n buah2...ni sedap

 buah2 tempatan...

 owh konpom tepon aku kena masuk dlm sg..pa.. nk hp baru plsss

 dolphin yg di ukir dgn ais...cantik..tp bila ambik dgn bb aku hancus terus

 hilangla kecunan pija bila gambo ambik pakai hp aku..tp kalo real..cun oo pija..cam artis

Cam syani dah aku..huhu..insap jap...lap air mata sambil minum susu coklat..(haish terus ingat kat blog akmil..huhuhu)..bagus terbantut selera..


kak miza and ella aka lady gaga..hihi

 meja kami number 22

 si muka bola...huhuhu

 cantiknyer lampu ni..kalo pasang kat umah aku conpom penuh 1 hall

Di akhiri dgn gambo lady gaga


eh sat...ader tambahan
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ni curi dari fb abg man...aku ..abg man n lady gaga