Thursday, October 28, 2010

Doa selamat

Sambung citer umah lagikla.....sowy...lain citer x der story mory..sbb shopping pun dah lama x...holiday lglaaaa tak

So esok malam doa selamat...kalau org kampung aku panggil..naik rumah...biasa sebelum kita betul2 duduk ..kenala wat doa selamat sket...nk kasi berkat sket..aman damai gitu kan...

So last week dah beli barang untuk kasi kat org surau...bg goodie(eh tul eja ni) beg...kalo kat kampung biasa kasi duit...kat sini cam x sesuai lak nk kasi duit kan...si kita bgla cenderamata(hati?) sket

Wat simple2 jer...panggil org surau dalam 30 org...pastu kawan2 rapat+adik beradik je la...kalo x dijemput tu jgn terasa lak..sbb houserwarming tuk kawan2..InsyaAllah lepas raya....

Lepas housewarning raya tu..aku nk tutup rumah yer..sbb projek kitchen cabinet akan berjalan....so kalo korang dtg..kang mkn debu jerk nt....nasib x baik kena tolong gaul semen tu nt..x pasal jd indon nt...

nk tanyer ni kat mana ader tempat tinted cermin?aku nk tinted cermin bilik air?ni tinted yg kira ganti langsir tau...bukan tinted yg gelapkan tu...sbb cermin bilik air aku panjang sampai ke bawah...kalo tinted biasa..on jer lampu akan nampakla...ni cam ala2 sticket..yg tak boleh nampak langsung tu....tirai ker aper ke aku x mo..sbb serabut....kalo ader ....korg tinggal komen nama kedai plssssss



No comments: