Monday, November 1, 2010

Majlis doa selamat






 Majlis doa selamat sempena rumah baru dah selamat pada jumaat malam 29.10.10...selepas isya'.....

Pada kawan2 yg tak di jemput tu jgn terasa plak yer..sbb majlis ni  untuk solat hajat hajat,bacaan yassin dan tahlil dulu.housewarming nt insyaAllah selepas raya haji

Yg kelakarnyer...kitaorg jemput dalam 10-15 org jer...sekali datang double....pastu kawan2 rapat n sedara pun ader jugak yg dtg....turn out aderla yg tak dapat goodie beg...nasib makanan cukup..memang aku beli extra sket....ingtkan dah tak habis...last2..tinggal sket jer..alhamdulillah..x membazir...seronok lg ader....

penuh satu rumah...samapi aku dgn pija wat keje extra kat belakang tabir....masak air dalam periuk ok..sbb nk ambik ketel kat dapur malu...kitaorg dok kat yard belakang..memang ader ruang kat situ...mula tu rasa mcm dah cukup..sekali tgk jemputan..terus kalut...tambah air dgn makanan...semua bekas pakai..termasukla periuk....hahaha..lawak pun ader...tp puas ati..sebb semua berjalan lancar...makan minum semua cukup....

Tq gak untuk pija sbb tolong aku sepanjang hari..dari pagi sampaila mlm....siap tdo lg....sorry la ko terpaksa tdo celah2 barang aku ....nt aku kemas ko dtg lg k...

selain pija..kakak ipar aku pun dtg..tp lepas keje...kawan2 lain lepas isya br dtg...


 Goodie beg untuk org surau





 Atur siap2 atas meja


ni la pembantu terbaik saya...gigih tu prepare goodie beg...

Aper2 pun...geram dgn kedai perabot...janji nk anto meja makan ptg tu....samapi ke mlm x nampak btg hidung...call pun x dapat...terpaksa la recycle meja rumah lama...ish geram sungguh...ari ni br terhegeh2 nk anto

1 comment:

Dessert Queen said...

kecik ati..kecik ati...eh takdela..heheh