Monday, November 1, 2010

Bz

Hidup aku dalam 2 weeks ni memang tunggang langgang....kdg samapi mkn pun x lalu(erkkk mcm x caya jer statement ni)

Tiap2 ari dok angkut barang...org lain 3 trip siap...aku puluh2 trip...dgn lori 1 trip...dgn wish belas2 trip...dgn kancil seketot aku lgla....x terkira trip....

Sampi ader org ingat kitaorg ni jual barang.....hahahaha

so last day ..berjaya gak mengangkut brg...kemas2 rumah lama....

Sekrg umah br lak dok tersadai....main campak jer dlm bilik

uwaaaaa...bila la nk setel ni.....penat gila...

aku rasa awal thn depan br idup aku normal kot...dok opis pun dok fikir pasal rumah lg...selagi x siap kemas..selagi tu la..aku mcm indi* mabuk candu...

Oh yer...dalam sebulan dua ni aku akan recycle gambo bj yg sama...sbbnyer..semua bj dalam kotak2...beg2...yg aku pun tak tua nk cari celah mana....so sekrg...kita jemur..kering pakai...jemur kering pakai...hehehe

Wardrobe pun x siap2 lg...aku bengang tul la dgn contractor ni..nk buat byk2 rumah..tp keje cam ciput...kang aku beli almari kain jerla...hahaha...

Kotak2 pinggan masih bersepai dalam bilik...sbb lepas raya nk buat kitchen cabinet...so semua x leh kuarkan lg...abis...nk aku susun atas lantai berderet...huhuhuhu

Masak dah boleh dah....aku bawak jer dapur gas cap ayam dr umah lama...letak atas rak aquarium laki aku nk buang..ok la pakai 2 3 minggu....nk beli x berbaloi lak..sbb nk pakai kejap jer...nt aku upload ghambo kitchen aku tu tuh....ala2 org bercamping masak gitu...hahaha

Pastu angin punyerla kuat...nasib x buat kitchen cabinet awal2...sbb plan memang nk buat kat luar...org lain pun buat kat situ....tp angin kuat gila..sampai api dapur pun boleh terpadam...so kena adjust kedudukan balik....mungkin kalo x sesuai kena tambah cermin....

tp syok...sejuk jer masak...mcm tp pantai....tiba2 berangan...ni kes lama x pi holiday ni

oh ye..meja makan dah sampai td....selepas ni di delay beberaper kali....tp......meja pecah...boleh??????so dia tinggal dulu yg pecah tu (aderla kat bucu sket)....pastu nt dah ader stock dia anto....adushhhhh...camla aku beli rege 20 hengget kan....cam mintak free pun ader gak....menyampah dgn org kedai ni....tp nk salahkan pemandu ori x leh jugak...memang dalam kotak..tp dah perjalanan jauh...terhantuk la kot....so speng lak sket

Teka teki ari ni..aper maksud sepeng????saper betul aku belanja minum air masak kat rumah aku