Saturday, November 13, 2010

Mee goreng basah


ni version tahap malas gaban+x der bahan+nk tgk tv cepat2....kang lambat..laki aku jumper channel p ramle...melopong la jawabnyerr

bawang putih ketuk2
cili padi ketuk2
sos cili+sos tomato
bahan2 dari laut+ladang
Sayur2

Jgn tanyer sukatan...aku masak x der sukatan..main campak jer...bahan pun ikut mana yg ade...

Sekali laki aku tanyer...

ni masak pakai ciling giling segera tu ek...sedapla

Hallooo..ingat bini ko ni x reti masak ker pakai segera2....

Ermmmm..aku memang beli cili kering segera tu sebenarnye..time aku malas thp gaban aku pakai...

buat saper2 yg malas nk blender or tumbuk bawang...or x reti nk agak sambal tu dah betul masak ke tak...korang gunala cili segera ni...kat giant ader...aku memang wat stock..time bawang x der..aku belasah sambal ni....senang gilos ok...

masuk sambal dalam minyak....pastu panas sket..korang letakla aper pun nk letak...kira jadikla...

No comments: