Saturday, November 13, 2010

Jalan TAR

Setelah...berzaman lama x menjejakkan kaki ke jln tar...pada minggu lepas..berjaya la jugak ke sini..tu pun dgn pija..ala time laki aku x der outstation tu....

Uishh...byk sungguh tudung....samapi pening kepala...yg aku ni dgn pija g beli clip selendang jer...RM2=2...satu seringgit...hahaha...si pija kang main menerai tp semua x jadik...mula2 try kat tempat first...dah sedap pakai...pastu nk jln dulu....sekali semua kedai lain x sedap...nk g kedai kakak first tu malu+takut...kakak tu garang okeyyyy

Owh yer..kalo korang perasan kat station masjid jamek ader restoren murah gila(erk aku x makan..tp tgk signboard)..air buah gelas besar RM2.50 jer..pastu set lunch RM3.50..mana nk dapat rege ala2 jeti kuala kedah ni....korang pi la try..pastu update sedap ke tak...


tudung yg macam2 kaler

 Serius dulu aku ingat org jahit sendiri manik ni..rupernyer dah siap..


 Macam2 adaaaa

Murah kan?

Tp aku dgn pija g belah depan2 jer..sbb sakit lutut

Yer kami ni stock 50an...sakit lutut okeyyyy

1 comment:

fiza said...

tak leh blah bila baca ayat sakit lutut..heheh..terasa jauh ketinggalan..dulu takde masalah nak merempit kat jln TAR..sempat lak ko amik pic ek...