Wednesday, November 3, 2010

wardrobe

Di sebabkan built in cabinet aku contractor tu lambat sgt...aku pun dah semak mata tgk bj berterabur..hari ni aku borong 4 biji wardrobe...nt kalo built in siap aku jual blk....dah jadi satu kerugiam plak...kena beli 2 3 kali...sape minat sliding wardrobe nt hello saya k..ader 4 biji nk let go dalam masa sebulan...so jumaat deliver...puas ati....nt boleh aku wat proses masuk bj dalam wardrobe lak..jgn tanyer pesal 4...sbb kalo beli takat 3 ketul..x muat....sakit mata aku tgk berterabur...

Pastu grill pun nk buat la nt...cam x selamat plak pakai cctv jer...sbb sekali org pakai topeng mana nk tau muka kan...tp nt2 la....sesak napas aku duit asyik kuar jer...esok meja makan gantian akan samapi...jgn la kasi yg sepeng lg...kang aku jd singa x pasal2 kang...

Esok laki aku dah start cuti...kalah india..dia lak yg lebey2...ari ni penat nk mati..sapu rumah...mop rumah...kemas bj..hangerkan siap2...tp hangerkan jer..pastu aku lepek atas lantai....nt jumaat wardrobe samapi aku gantung2 jer...semua dah siap susun ikut kategory...

3 ai punyerrr...1 laki aku punyer...pelik cina kedai tu...mesti dia ingat aku ni jual baju beli wardrobe byk2...

No comments: