Sunday, November 21, 2010

Raya yang berterabur

Raya thn ni memang paling teruk dalam sejarah....dahla blk pun malam raya..samapi kg tu pagi raya..pastu tak tdo..terus g umah nenek..sbb ader korban kat sana...daripagi sampaila mlm...potong daging...prepare untuk kemduri esok tu...

Pagi samapi ptg dok potong daging...pastu malam tu plak..prepare bahan2 untuk kenduri keesokan harinyer

So pagi raya kedua dapat berita yg mengejutkan...dahla malam sebelum tu tak tdo...pagi2 dah ader masalah...

Opis tak de org dtg keje....

Denda RM20 ribu okey kalo opis lambat bukak...ni bukan tak setakat lambat bukak tp tak bukak langsung..saper nk bayar tu????potong gajila kot.

So pagi2 dah kena call sana sini....dahla aku ni bz nk kenduri...pagi2 dah ader problem besar...So ambik keputusan blk KL....

So dari terennganu 8 jam perjalanan n habis few hundreds untuk transportation semata2 nk dtg tgk opis...

Bukan boleh claim pun...habis duit haku cam tu je...

Ader org nk BAYARRRRRRRRRRRRR????

So samapi kl kje terus masuk keje..yela x kan nk pi holiday plak..nama pun keje...kenala keja...bukan AL

So 2 malam tak tdo langsung n buang masa 16 jam dalam kereta je

So fikirla betape penatnye aku...

Duit lagi habis...

Mlm tu plak nk blk x der transport...sbb kete tinggal kat rumah..aku dari kl...nk naik cab takut

Aku tumpangla umah ita

So cuti semua berterabur...duit habis..badan penat...raya pun x sempat..pening pale lg ader...

so aku blk kg sehari jer...hebat tak????kg aku terengganu okey..bukan melaka..

Dan sbb tu tu jugak aku x dapat attend cousin aku punyer wedding...dia cuti seminggu masa aku kawin..time dia kawin aku x pg...hebat tak?
Ermmm lu fikirla sendiri???????




1 comment:

Anonymous said...

perlu memeriksa:)