Saturday, November 13, 2010

Kitchen cabinet

Ni cerita zaman purba mana ntah...

so alkisahnyerrrr...masa g puchong..ternampakla satu iklan kitchem kabinet RM2500 siap hood hob...so sebagai org yg mudah tertipu dgn iklan2 sebegini...mula hasut laki ku nk pi sini...

tp kalo fikir logik.saperla nk kasi kitchen cabinet rm2500 kan...

Tp x per...nk try gak ni...walaupun dah agak result dia mesti menghampakan

so dah naik atas...(gigih okey..naik tingkat 1..pakai tangga)

Seperti yg dijangka...yg tu cuma 7 kaki setengah...mana cukup...separuh dapur aku jer..lain la aku aku rajin nk melopong kan dapur aku...dan rajin gak nk menjawab soalan2 dari tamu yg tanyer pesal dapur aku cam tu

Melamine lak tu...sah2 sekali aku tumbuk sambal...senget sebelah kitchen cabinet tu...

so x jadi....tp x mo mengalah...sbb kedai sebelah ader kitchen cabinet gak

So masuk n set appointment

Ni la budak yg dtg rumah tu...mengukur aper yg patut....

mesti  budak ni ingat aku reporter...dia ukut dapur pun bz nk ambik gambo....haishh..aku pakai hp la...ambik tu gaya2 ala2 baca sms...kikiki


No comments: