Tuesday, October 12, 2010

Bersiaran dari rumah baru

 Saya dengan ini adalah bersiaran dari rumah baru......sakit pinggang haku membasuh rumah...chewah2.....

Padahal aku dok tgk jer kakak indon tu mengilatkan rumah aku...

Ye....memang aku upah indon basuh rumah...aku tukang tgk jer....

Hihihihi....sebelum ni saje je wat gempak kat kawan2...konon2 nk mintak tolong cuci rumah....so boleh le tgk kawan mana yg boleh diharap dan mana yg keparat..hahaha...saje testing2.....edisi mengumpat besar besaran lepas ni la....

well tak mengharapkan sgt pun org nk tolong..keke...saje nk tgk reaction je..ader yg senyap konon2 mcm x dapat msg...ade yg bg alasan yg x logik....

eh bukan semua...ramai gak yg sanggup nk ambik cuti...tp suruh aku konpomkan tarikh jer....kepada kawan2ku yg sanggup ambik cuti tu....aku amat menghargai....u know who u are....ader gak yg mnitak postponed weekend..alahai sweetnyer kawan2 ku ini.....sanggup korbankan cuti weekend....

Takkan le aku nk suruh org g basuh rumah aku lak kan....lain ler org mengofferkan diri..apada....hahaha....tp bab2 vacum debu tu aku buat sendiri...sbb kalo basuh je takut x cuci....erk bukan aku da...laki aku...aku tukang heret vacum tu jer....

Tata titi tutu....gambo upload kemudian...camera x bawak.



No comments: