Saturday, October 23, 2010

mari menjawab soalan SPM

Last phone call:
anuar zain....korang ader????

Last text message:
Ni scandal ke 2..adi putra....wahhhhh

Last time you cried:
Bulan ni..sbb bz dok setelkan rumah aku x sempat g jusco..siap menangis air mata darah lagik...(nampak sgt menipu)
Been cheated on:
tak ingat ler....aku tipu org ingat ler...haha

Kissed someone & regretted it:
Pernah..fuhh ni statement berani mati...jujur kan aii..pang sebijik..

Laughed until you cried:
Pernah.ferempuan....kalo dok nangis bukan ferempuan la tu...

Met someone who changed you:
saya dulu kini dan selamanyer adalah sama....dah dari azali mcm ni...saper yg boleh ubah...

Found out who your true friends were:
Ramai gak ler...yg boleh mintak tolong time susah2.....

Found out someone was talking about you:
Selalu...feduliksss sbb aku pun selalu gak kutuk org..hahaha..rasakan

How many people on your FB friend's list do you know in real life:
eh mestila kenal..gilo apo nk add org x kenal...erk aku ni kira menjawab soalan ker

Do you want to change your name:
Tak mau ler....ok la tu....kot nama aku enjin binti boat tak ker haru...bersyukurla dgn aper yg kita ader...tiba2 jadik ustazah

What time did you wake up today:
tak mau jawab soklan ni..kalo jawaab kang malu besor aku...pija je tau sbb semlm dia tdo umah aku

Name something you CANNOT wait for:
jusco sale..warehouse sale..aper2 jer nk ader perkataan SALE

Hugs or kisses:
Both.aku ni tamak yer.
Romantic or spontaneous:
romantic....fuhhh aku pun pengsan 44 kali lepas jawab soalan ni

Sex on first date:
Yes....muahahaha mau kena parang dgn bapak aku...soalan agak2la beb....

Broken someone's heart
Yes.tp aku x nyesal pun....harap2 ex aku x baca statement ni..kalo baca sure aku hilang dari muka bumi ni...erk aper2 cari aku kat banting yer..teluk gadong nuh kalo aku ilang.

Had more than 1 boyfriend at a time:
erk erk....ermmmmmm...ader kot....aku cakap kot yer..x semestinyer 100 percent benar....pija..ko diam2 key..ala kalo ader pun zaman jahiliah dulu.