Saturday, October 23, 2010

tag lak...

aku telah di tagged oleh my bff ekin

rules

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you.At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because i want to know more about you.

1.suka bercakap..tp dgn org yg aku kenal jer..kalo org x beraper kenal aku jd kejung...ye ker????aku pun x pasti statement ni betul ker tak..kawan2 silap tolong jawbkan

2.suka shopping....type yg kalo x der duit..aku dapat pegang pun x per....tp siapla pastu x leh tdo..sbb dok terkenang..tp lepas beli aku x pakai mana pun..kdg2 terperuk dalam plastik x bukak2

3.pengemas....ni agak tahap critical..kalo boleh..x mo langsung ader kotor ker..tergantung senget ker..tp dalam sebulan dua ni aku terpaksa redha sbb aku dah x larat nk kemas..angkut jer dulu

4.Suka ambik gambo....ni x yh cakap...nama pun blogger kan...tp kalo kat tpt2 awam aku segan sket..so penyelamat adalah bery2 ku....

5.Pandai masak lepas kawin....aku before kawin x reti masak pun...dalam erti kata lain malas pun ader...tp lepas kawin..terpaksa rela la...

6.Suka holiday....jalan2....cuci2 mata..kalo x der duit PD pun jadikssssssss

7.Suka shopping online...ni kes sama dgn ikin....dia ni memang rakan shopping sehidup semati aku..kalo dia kat kl..keje kitaorg g jejak warehouse sale...x tau jln pun redah....eh ko ingat kin..warehouse sale punyer pasal kita g masuk kilang mana ntah kat shah alam

8.Suka makan....yum yum....tgk badanla

9.Takkan angkat phone kalo number x kenal....biasa aku akan asume..agen rumah..agen insurance or seangkatan dgnnyer...dgn erti kata lain call2 yg tak berpaedah

10.Kawan yg aku citer semua masalah aku adalah lelaki..aku ader sorang kawan lelaki yg amat rapat dgn aku...dia ni kira pemegang rahsia terbesar akula...same goes to him..aku pemegang rahsia terbesar dia...memangla aku ader kawan rapat perempuan..tp ader sesetengah benda aku perlu pendapat lelaki...tp bukan scandal ni...laki aku pun baik dgn dia ni..kin..ko dapat agak tak saper?BFF lelaki aku sejak kat astro?ni kao BFF lelakila..kalo BFF perempuan memang aderla 3 4 org..yg aku share semua citer.

11.suka gelak...tolong jgn wat muka tensen depan aku..sbb aku sgtla x suka...

12.tak makan sayur....kalo mkn pun pilh2

13.Tak pandai berenang....biasa aku mandi kat pool budak...sila gelak beramai2

14.Suka ikan...ni share hobby dgn laki aku....ader bilik khas untuk ikan kat rumah aku..saksi dia pija...ko dah tgk kan???tu br kolam bali..kat luar lak ader aqurioum besar gabak..pendek kata dalam rumah aku byk ikan dari org

15.Tak sker budak yg over nakal....nakal2 biasa okey..tp yg over..yg mulut mcm org tua ker..sorry..ai x sker...aku sker budak yg manja2..cute2...yg x dgr kata..susah sketla aku nk berkenan

16.suka gossip...baca gosip retis kat beautiful nara is a must

17.suka minum ais...kalo jemput aku sila sedia kan ais eh..tak kisah air aper asal ader air batu..kalo tea ais memang aku lompat2 skerla

18.Malas drive
Kalo ader alternative....tolong la suruh aku drive...aku malas...apekan daya nk pakai drebar ongkos x der

19.suka berangan..kalo aku jd tu kan...kalo aku jd ni kan...ermm leh blah..x kan jd org lain pun...bangun2

20.Malas gosok baju
Ni tahap critical....aku palingggg malas gosok baju..aku rela basuh toilet dari iron baju....feeling dia ala2 mcm kena dera gitu...

21.Tak reti masak kek...kecuali kek coklat..tp aku ni hantu kek....kalo buat ader jer x kena bantatla...hangusla...mau x bantat...aku ni x penyabar...on oven 15 min dah gelupor nk check dah masak ker belum

22.tak sker pinjam duit....unless kalo betul2 terpaksa....aku nt idup jd x tenang....aku dok ingat jer aku berhutang....pendek kata memang x bolehla...sampai thp x leh tdo..aku rela x mkn dari berhutang...(statement rela x mkn tu cam percaya x percaya jer)..tp seboleh2nyer aku akan avoid.

23.Tak leh idup tanpa tenet....fuhh cam zaman batu beb kalo x de tenet...kalo x der tv ok lagi....aku bukan hantu tv..so bila ita n pija dok citer pasal si kelembai la aperla..aku mana tau perkembangan....yg aku tau..tiap kali tv aku terbukak channel p ramlee jer yg dok on...yer laki saya obses p ramlee...rasa nk bunuh diri tiba2

24.ishhh apo lai nk merapu ni....

25.aku dah x dok idea la.

saper buat sila2......tp make sure time korang tgh bosan thp gaban cam aku ni yer....








No comments: